Middin, locatie Buitengoed Dorrepaal

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Westvlietweg 115 2267 AK Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van Middin

Waardering van Middin, locatie Buitengoed Dorrepaal - Leidschendam op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik werk hier nog niet zo lang, ik werk in de kwekerij, ik dompel planten, ik verpot ze en werk met zaaigoed. Ik heb het erg naar mijn zin. Ik werk ook 2 dagen bij de Horeca: dat past nog niet helemaal bij mij: het is wat onrustig soms. Maar ik maak er het beste van. Misschien ga ik het nog wel leuk vinden. De begeleiding houdt zich meestal goed aan de afspraken, heel soms vergeten ze wel eens wat. De begeleiding leggen nieuwe dingen goed aan mij uit. Ik maak graag grapjes en ik vind het prettig als begeleiders daar ook van houden. En dat is ook zo. De Dorrepaal is voor mij een prettige plek om te werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middin, locatie Buitengoed Dorrepaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.