's Heeren Loo Zuidoost-Nederland

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Kloosterlaan 26 6651 TL Druten
Deze locatie is onderdeel van 's Heeren Loo

Waardering van 's Heeren Loo Zuidoost-Nederland - Druten op 31 augustus 2019

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Posttraumatische stressstoornissen

ik ben heel erg te srpeken over de samenwerking, transparantie en efficientie en betrokkenheid. Er heerst een hele fijne ongedwongen cultuur waar ik me heel erg bij op mijn gemak voel. Daarnaast word ik serieus genomen.

Reactie van/namens Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking 's Heeren Loo Zuidoost-Nederland - Druten

Bedankt voor uw Feedback! Het doet ons goed te lezen dat u tevreden bent over onze medewerkers, en over onze organisatie . Mochten er zaken zijn die u met ons wilt bespreken kunt u contact opnemen met het Klantcontact Landelijk 's Heeren Loo. Zij zijn op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur bereikbaar op tel. 0800 - 3 55 55 55 (gratis nummer) of via info@sheerenloo.nl . De contactpersoon Suzanne van Barneveld gaat graag het gesprek met u aan. Uw waardering is door ons in behandeling genomen onder nummer 19 10 00305

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 's Heeren Loo Zuidoost-Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.