Siloah, Dagbesteding DAC De Molenhoek

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Butaanstraat 20 7463 PG Rijssen
Deze locatie is onderdeel van Siloah

Waardering van Siloah, Dagbesteding DAC De Molenhoek - Rijssen op 19 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik werk hier in de bakkerij. Hier maak ik alles schoon, ruim alles netjes op. We maken hier taarten en een cake. Ik werk vijf dagen hier. Ik leer hier ook schrijven dit doen we op een school hier binnen. De begeleiders die hier werken kunnen mij goed begeleiden. Als het niet zo goed gaat met mij kunnen ze dit goed aan mij zien. Ze vragen vaak aan mij hoe het met mij gaat. Ook komt de begeleiding netjes de afspraken na. Als de begeleiders mij wat uitleggen dan doen ze dit duidelijk. Ik vind het fijn dat er meestal dezelfde mensen werken. Ik red mij zelf best goed en krijg de begeleiding die ik nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siloah, Dagbesteding DAC De Molenhoek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.