Stichting De Rozelaar, Dagbesteding Rozenstraat

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Rozenstraat 9 3772 JH Barneveld
Website
Deze locatie is onderdeel van Stichting De Rozelaar

Waardering van Stichting De Rozelaar, Dagbesteding Rozenstraat - Barneveld op 14 december 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

We hebben net een rommelige periode achter de rug waarbij de begeleiding werd ingezet over meerdere groepen. Daardoor waren er meerdere begeleiders werkzaam in de groep waar ons familielid deel van uit maakt. Inmiddels is die situatie min of meer weer teruggedraaid, maar heeft er wel een wisseling van begeleiding plaats gevonden. Het gevolg is dat de huidige begeleiders ons familielid echt nog goed moeten leren kennen. Wij vinden het beter dat er een wat kleiner vast team is dan een groter team dat elkaar regelmatig afwisselt. Ik heb alle waardering voor de wijze waarop de begeleiders met de cliënten omgaan. Er wordt zeker goed naar ons geluisterd door de begeleiding als wij iets aandragen. Minder tevreden zijn wij over het management en de wijze waarop zij met ons ideeën, suggesties omgaan. Maar boven alles; 'Petje af voor de begeleiders en de wijze waarop zij proberen alle cliënten tot hun recht te laten komen, ook ons familielid

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting De Rozelaar, Dagbesteding Rozenstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.