Stichting Phusis, locatie Hoogersmilde

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Bosweg 18 9423 TA Hoogersmilde
Deze locatie is onderdeel van Stichting Phusis
Er is 1 waardering

Waardering van Stichting Phusis, locatie Hoogersmilde - Hoogersmilde op 22 mei 2019 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Mijn verwant praat mee over de afspraken die hier worden gemaakt. Er wordt niet altijd aan de afspraken gehouden. Wanneer ze iets zouden verbeteren, merk ik hier niet altijd wat van. Mijn verwant wordt wel goed begeleid. Niet alle begeleiding kan goed om gaan met mijn verwant, maar ze doen wel hun best. Er wordt niet altijd gesignaleerd als het wat minder gaat met mijn verwant, dan moeten wij als verwanten dit aangeven. Als ze het eenmaal door hebben, reageren ze hier wel goed op. De zorg en ondersteuning is wel goed en ze houden rekening met mijn verwant. Er wordt wel wat gewisseld met begeleiders, maar de informatie over mijn verwant wordt dan wel goed doorgegeven. Als verwant vinden wij de locatie niet super, het is erg afgelegen. De veiligheid wordt niet altijd gewaarborgd, doordat er bewoners zijn die niet in de groep passen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Phusis, locatie Hoogersmilde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.