Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Hanzelaan 334 8017 JL Zwolle

Waardering van Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding - Zwolle op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik praat mee met de afspraken die er gemaakt worden. Ik mag aangeven als ik het ergens niet mee eens ben. De begeleiders houden zich aan de afspraken die ik met hun maak. Begeleiders helpen mij heel goed. Ik krijg voldoende en begrijpelijke informatie. Als ik iets niet snap, leggen mijn begeleiders het even uit. Begeleiders kijken goed na hoe het met mij gaat en die rapporteren dat ook meteen. Ze vertellen wat ze hebben gerapporteerd en ik mag dan aangeven of ik het er mee eens ben. Begeleiders kijken goed naar de begeleiding die ik nodig ben en stellen dat ook bij als dat nodig is. Ik heb over het algemene dezelfde begeleiders. Ze overleggen met mij als er eens een andere begeleiders komt. Begeleiders luisteren uitstekend naar mij. Sprank is een christelijke organisatie en dat mag een plaatsje hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.