Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding

Overige zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking

Hanzelaan 334 8017 JL Zwolle

Waardering van Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding - Zwolle op 24 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Ik praat mee over de afspraken. Ik krijg ambulante begeleiding en daardoor beslissen begeleiders ook niks voor mij. Begeleiders houden zich altijd aan de afspraken. Mijn begeleiders kunnen mij goed begeleiden. Ik krijg handvaten aangeleerd op de dingen die ik aan hun vertel. Ik woon zelfstandig. Ik krijg van Sprank wel eens een nieuwsbrief. Ik heb altijd dezelfde begeleider. Vroeger had Sprank regiokantoren, dat is nu niet meer zo. Bij de regiokantoren wist ik wie er allemaal werkte. Toen waren er kortere lijntjes. Bij Sprank kijken ze goed na of het klikt tussen begeleider en client. Dat vind ik heel fijn. Begeleiders kijken goed naar hoe het met mij gaat. Ik heb een eigen huis vanuit de woningbouw. Ik woon dichtbij het station en de stad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Sprank, Ambulante Begeleiding? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.