Syndion, Dagbesteding Goedpunt

Dagbesteding voor mensen met een beperking

Galvaniweg 27 4207 HL Gorinchem
Deze locatie is onderdeel van Syndion

Waardering van Syndion, Dagbesteding Goedpunt - Gorinchem op 28 juni 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Passende zorg en ondersteuning

Vast team

Overige aandoeningen

Ik werk op de productieafdeling en heb het heel leuk. Ik doe veel inpakwerk. Soms vind ik dat ik teveel hetzelfde moet doen, dan wil ik wel wat meer afwisseling. Ik vraag dat dan. Als er ander werk is dat ik kan doen, dan mag dat. Maar soms is er geen ander werk. Dat is jammer, maar dat begrijp ik dan wel. Ik mag in mijn eigen tempo werken, dat is fijn. Als we ś morgens binnenkomen gaan we eerst koffiedrinken. Dan bespreken we wat voor werk er is. Er zijn ook weleens vergaderingen over personeelszaken en zo, maar die vind ik te moeilijk. Ik krijg van mijn begeleider apart uitleg daarover. Er is een vast team van begeleiders. Mijn persoonlijk begeleider is al een tijd ziek. Dus nu heb ik een andere persoonlijk begeleider. Allebei zijn aardig en kunnen mij goed ondersteunen.Ze zien aan me als er iets met me aan de hand is. En anders vertel ik het zelf aan mijn begeleider. We gaan dan praten, daar is altijd tijd voor . Ik vind het heel leuk dat er stagiaires bij ons zijn. Zij zijn jong, net als ik. Dat is gezellig, we hebben vaak lol. En ze hebben soms ook heel leuke ideeën. Het gebouw waar we nu zitten is ruim, dat is fijn. Maar het ziet er een beetje saai uit. Ik houd wat meer kleur. En het is jammer dat we niet meer in de stad zitten. Het is ver van de winkels. Dus we blijven bijna allemaal in de pauze in de kantine. Dat is juist wel heel gezellig,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Syndion, Dagbesteding Goedpunt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.