Waardering van Ben Oude NijHuis - Rotterdam op 8 april 2020

• Dementie

Mijn vader was gevallen voor zijn huis. Moest geopereerd worden. Ik bleef bij mijn demente moeder. Want die kon niet alleen blijven. Gezocht voor een noodplek voor haar. Dat was nergens. Ja in Groningen of De Achterhoek. Ik dacht no way. Ze wonen in Zoeterwoude. Mn moeder had 3x per dag thuishulp. Na heel veel bellen en zoeken dacht ik ineens aan het progamma van Max. Ben gaan googelen en kwam terecht bij het Ben Oude Nijhuis. Heb heel mn verhaal gedaan dat mijn ouders gescheiden zouden gaan worden omdat zelfstandig wonen niet meer ging lukken. Kort erna kreeg ik een mail dat er een echtparenappartement vrij was. Aangezien mn vader nog in het revalidatiecentrum lag heb ik ook nog een week bij mn moeder daar gewoond. Al gelijk werd mijn moeder goed verzorgd met heel veel liefde. Mijn vader kwam een week later en het was zo mooi op tijd, want de do. erop mochten we er niet meer komen vanwege de corona. Dikke 10 voor alle verzorgers en medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ben Oude NijHuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.