Waardering van Care Residence Zonnestraal - Hilversum op 14 juli 2017

9.3
  • Ziekte van Parkinson

Na het zien van de documentaire van Heleen van Royen over haar moeder, waar Zonnestraal ook veelvuldig in voorkomt, weer herinnert aan de fijne tijd (medio 2016) die mijn moeder heeft gehad in Zonnestraal. Mijn moeder heeft voor Zonnestraal in een ander verpleeghuis gezeten maar daar zat ze niet op haar plek. Op aanraden van de huisarts terechtgekomen in Zonnestraal. De verzorgenden en verpleegkundigen waren altijd nauw betrokken en wensen vanuit mijn moeder of de familie werden altijd zo goed mogelijk opgevolgd. Mijn moeder voelde zich daardoor gelukkig snel thuis en waren zeer te spreken over de geleverde zorg. Mijn moeder deed mee aan groepsgerichte activiteiten (o.a. schilderen en zingen) en individuele activiteiten. Al met al dus zeer te spreken over de zorg en service bij Zonnestraal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Care Residence Zonnestraal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.