Waardering van Compartijn, Huize Groot Waardijn - Tilburg op 25 mei 2020

Mijn schoonmoeder kwam uit een nare thuissituatie en is heel liefdevol opgevangen in Huize Groot Waardijn. Zij is duidelijk opgebloeid door de uitstekende en professionele zorg en vooral ook door de positieve benadering van alle zorgmedewerkers. Haar kwaliteit van leven is met sprongen vooruit gegaan en ze is zowel geestelijk als lichamelijk weer gezond. Ze geniet weer en hoort nu ook echt ergens bij De sfeer in Groot Waardijn is sociaal en warm. Het werk van de deskundige medewerkers wordt fantastisch gecoördineerd door de vrouw des huizes Jolanda Everkes. Het contact met ons als familie is uitstekend : we worden persoonlijk op de hoogte gehouden , en ook via het zorg portaal. We zijn blij dat mijn schoonmoeder in zo’n warm nest terecht is gekomen en danken alle medewerkers heel hartelijk voor al hun inzet , motivatie en lieve zorgen. Wij wensen het hele team van Goot Waardijn alle goeds toe in deze moeilijke tijden ! Met lieve groeten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Compartijn, Huize Groot Waardijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.