Compartijn, Huize Stokhorst

Particulier woonzorgcentrum

Hortensiastraat 30 7531 GX Enschede
Deze locatie is onderdeel van Compartijn

Waardering van Compartijn, Huize Stokhorst - Enschede op 19 maart 2019 Interview

Ik vind dat er voldoende tijd is voor de verzorging van mijn tante. De medewerkers gaan respectvol met haar om. Ik vind dat ze heel vriendelijk zijn. Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen van de bewoners. De appartementen zijn mooi. Er is een gezamenlijke ruimte waar ze bij elkaar kunnen komen en kunnen eten. Er worden activiteiten aangeboden zoals tweemaal per week gymnastiek, er worden wandelingen en uitjes georganiseerd. Het gebouw vind ik functioneel. Het is vlakbij een winkelcentrum. Er is een beautysalon en er is een logeerkamer voor familie die ver weg woont. Eenmaal in de week komt er een kapper en de pedicure komt aan huis. Als mijn tante zorg nodig heeft kan ze het alarm gebruiken. In de woonkeuken kookt de kok eten. De zorg rondom de bewoners vind ik gewoon goed geregeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Compartijn, Huize Stokhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.