Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Hofstedehuis - Raalte op 1 juni 2017 interview

Het is allemaal nieuw, de accommodatie en het personeel. Ik merk passie en openheid bij de medewerkers. Ik kan alles zeggen en vragen en daar wordt echt iets mee gedaan. Alles is op de bewoners afgestemd. De sfeer vind ik heel prettig. De instelling is zoveel mogelijk een verlengstuk van wat mijn moeder thuis had. Zo kunnen de mensen uitslapen, als ze dat willen. De instelling is laagdrempelig. Ik heb het gevoel dat ik mijn moeder in vertrouwde handen achterlaat. De medewerkers gaan liefdevol en geduldig met haar om. Zo raken ze haar af en toe en noemen ze haar bij haar voornaam. Ze verleiden haar soms toch iets te eten, als ze geen honger heeft. Ze kennen haar echt. Dat merk ik aan hoe ze met haar omgaan. Er worden heel veel gevarieerde activiteiten georganiseerd, soms ook 's avonds. Dat vind ik heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Hofstedehuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.