Dagelijks Leven, locatie Het Loggerhuis

Particulier woonzorgcentrum

Loggerstraat 117 A 1503 KC Zaandam
075-2020753
Deze locatie is onderdeel van Dagelijks Leven

Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Loggerhuis - Zaandam op 7 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

De omgeving is top. De accommodatie zelf is erg ruim. Alleen de kamers zijn erg klein. Het nakomen van afspraken is niet perfect. Maar als ik daar opmerkingen over maak, dan wordt het gedaan. Ik geef bijvoorbeeld aan dat mijn vader van een bepaalde activiteiten houdt. Vervolgens zie ik dit terug. Hieruit kan ik opmaken, dat er naar mij wordt geluisterd. Ondanks dat mijn vader Alzheimer heeft, heeft hij geen fysieke beperkingen. Maar hij heeft ook niet extreem veel zorg nodig. Wat hij krijgt is gewoon goed. Ze vertroetelen hem. Ook maken ze grapjes met mijn vader. Ze weten hem goed in te schatten in hoe hij is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Loggerhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.