Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Rijnhuis - Renkum op 24 oktober 2020

8.8
  • Dementie

Ik vind de manier waarop er met mijn moeder wordt omgegaan heel geruststellend. Zijzelf vindt “de groene hesjes” lief. Er zijn zorg-evuaties waarbij mijn moeder er gewoon bij kan zijn. Dat is goed voor haar gevoel van waardigheid. Er is oprechte aandacht voor haar. Ze is zich thuis gaan voelen. Het ontroert mij als ik bij mijn vertrek na bezoek, zie dat er “een groen hesje” samen met haar mij uitzwaait. Het vers gekookte eten doet haar goed. Af en toe is er een advocaatje. Wat geniet ze daarvan! En in het weekend is er iets lekkers bij de thee/koffie. Helaas geeft COVID-19 momenteel beperkingen. Maar door de kleinschaligheid hebben wij elkaar gedurende de hele periode kunnen ontmoeten. In het voorjaar/zomer via het hek; voor haar werd er een stoel in de tuin gezet, ik zat op een krukje op de parkeerplaats. Super! De communicatie over Corona is helder en prettig van stijl. De zorgvuldigheid vind ik bewonderenswaardig. Ik heb een vriendin al getipt voor de zorg voor haar moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Rijnhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.