Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Socrateshuis - Apeldoorn op 28 juni 2017 interview

7.8

Ik ben zeer tevreden over deze zorginstelling. Alleen is de deskundigheid meegegroeid met het personeel naar mate de bewoners steeds dementer worden. Bij leuke activiteiten wil mijn vader vaak niet meedoen, helaas ervaar ik dat het personeel vaak niet daadkrachtig genoeg is om hem te stimuleren om mee te doen. Ik merk dus dat de daadkracht ontbreekt om besluiten te nemen voor mensen die niet meer kunnen kiezen. Over de communicatie met het personeel ben ik zeer tevreden. Het huis is opgezet voor dementerenden. De wisseling van personeel zorgt ervoor dat onderlinge communicatie soms achter blijft zodat de adequate informatie niet bekend is. Daar verbaas ik mezelf over, omdat ik zelf dacht dat het wel bekend was. Mijn vader benoemt vaak dat hij zo tevreden is. Het voedsel wordt vers bereid, dat is prima in orde. Het gebouw ziet er verzorgd uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Socrateshuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.