Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Toorenhuis - Middelburg op 9 mei 2018

Mijn moeder woont nu 2,5 jaar in het Toorenhuis. In het begin was het moeilijk maar de begeleiding ging hier goed mee om. Nu zegt ze zelf dat ze het goed heeft en naar haar zin woont. Het team functioneerd op dit moment goed. De afspraken en communicatie verloopt nu ook digitaal via  Carenzorgt waardoor ik zelf rapportage kan lezen en afspraken kan noteren. Dit werkt goed, is voor mij een handige tool. En het personeel hoeft niet steeds aan de telefoon te komen. Mijn moeder is graag in de grote tuin, en kan vrij in en uit het huis lopen. Uiteraard is de tuin gesloten met een hek. De verwanten bijeenkomsten zijn nuttig en prettig, er wordt goed geluisterd naar opmerkingen vanuit de achterban. Wij als familie zijn erg blij dat onze moeder hier woont, een goed keuze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Toorenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.