Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Venenhuis - Deventer op 1 juni 2017 interview

Ik ben over het algemeen tevreden. De omgang met mijn moeder gaat wel goed. Ze is zelf tevreden en ze vindt iedereen lief. De verzorgers zorgen goed voor haar. Ze luisteren als ze iets wil of een vraag heeft. Er wordt rekening gehouden met haar behoeftes. De accommodatie vind ik wat minder. Het zou moeten voelen zoals thuis, maar ik vind het erg somber, kaal en onpersoonlijk. Daar valt nog heel wat te behalen. Er wordt wel aan gewerkt. Er zou meer te beleven kunnen zijn door middel van geuren en kleuren, zowel binnen als in de tuin. De bewoners zouden daar rustiger van kunnen worden en zichzelf meer bezig kunnen houden. Dat vind ik belangrijk, want het personeel heeft maar beperkt de tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Venenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.