Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Voetelinkhuis - Steenwijk op 19 juli 2017 interview

8.2

De locatie is een startende locatie geweest. In het begin waren wat kleine dingen die niet goed gingen. Het was wel acceptabel, aangezien we uiteindelijk het idee hebben dat die dingen nu wel goed verlopen. Ik vind de medewerkers aardig en behulpzaam voor mijn familielid. Ik vind dat de hoeveelheid personeel aan de magere kant is, met name aan het eind van de middagen en avonden. Ik heb begrepen dat daar in de toekomst wel verandering in komt. Dat vind ik heel fijn. Ik vind de atmosfeer prettig. Mijn familielid is erg blij dat ze daar zit. Als zij met de rest van de bewoners gaat wandelen, zou het leuk zijn om samen een ijsje te kunnen eten of een bakje koffie te kunnen drinken. Financieel kunnen wij dit veroorloven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Voetelinkhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.