Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Vredehofhuis - Spijkenisse op 16 oktober 2017

8.3
  • Dementie

Wij zijn zeer positief over de zorg in het Vredehofhuis. Ons moedertje wordt heel liefdevol verzorgd. Zij wordt geholpen waar nodig is en respectvol behandeld . Ze heeft een mooie kamer die regelmatig wordt schoongemaakt. Er zijn 2 nette/ruime woonkamers waar de bewoners gezamenlijk eten . Er wordt vers en gevarieerd gekookt. Er wordt gezamenlijk koffie gedronken en daarna worden er activiteiten aangeboden. Als er een bewoner jarig is wordt daar altijd aandacht aan besteed. Wij worden goed geïnformeerd over ons moedertje en er zijn regelmatig evaluatie gesprekken over de voortgang van de zorg . Ook worden wij betrokken bij eventuele veranderingen omtrent haar verzorging. Wij zijn heel blij dat wij hebben kunnen kiezen voor deze kleinschalige woonvorm.  Voor ons gevoel krijgt ze in het Vredehofhuis de beste zorg die wij voor haar hebben kunnen regelen. Dank en complimenten voor alle medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Vredehofhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.