Waardering van Dagelijks Leven, locatie Het Wilhelminahuis - Deurne op 14 juli 2017 interview

8.2

Het is een schitterend gebouw. Mijn tante heeft twee mooie kamers. Er is een mooie woonkamer en activiteitenruimte aanwezig. Bovendien hebben ze ook nog een tuin. Ook komen ze de afspraken wel na. Ze sturen de mail op tijd door, als er iets is. Als er veranderingen zijn in de medicatie, dan word ik op de hoogte gehouden. Ze doen de dingen waar ik naar vraag. Als ik een probleem heb, dan wordt hier ook naar geluisterd. De zorg is verder prima. Ze staan altijd klaar voor mijn tante. Ze gaan met haar wandelen. Ze wordt op tijd gedoucht. Haar medicijnen staan voor haar klaar. Ze benaderen haar super. Ze zijn lief en altijd even gek met haar. Ze staan altijd voor haar klaar bijvoorbeeld met een kopje thee. Mijn tante is niet gelukkig. Echter kunnen ze hier niet veel aan doen. Ze wordt wel gehoord. Maar ze kunnen er momenteel niet veel mee. Echter is het geen onwil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dagelijks Leven, locatie Het Wilhelminahuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.