Waardering van De Leeuwenhof - Heerhugowaard op 25 oktober 2020

9.8
  • Dementie

ik wordt met veel aandacht verzorgt,ben naast dement ook deprensief maar krijg genoeg aandacht. Ik wordt wakker gemaakt (anders bleef ik de hele dag in bed)gedoucht en aangekleed, heerlijk ontbijt,koffie drinken met de andere bewoners,geintje maken met de verpleegkundigen,samen activiteiten doen,soms geen zin dan ga ik buiten een shaggie roken waar ik ook aandacht krijg van een vrijwilliger,lunch om half een,middags soms kaarten of een spelletje doen, voor het avondeten worden we ingezet,o.a aardappelen schillen, boontjes afhalen wat ook wel band geeft,heerlijk diner,savond t.v.kijken wat niet tot me doordrinkt,het is hier goed voor elkaar,groot buiten met dieren maar het liefste zou ik weer naar huis willen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Leeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.