Waardering van De Lindelaer - Maarn op 12 januari 2021

• Ziekte van Alzheimer

De zorgverlening binnen de Lindelaer in Maarn waar mijn demente moeder verbleef was zeer liefdevol en van hoge kwaliteit. Aandacht voor de bewoners was nr. 1. Altijd tijd om te knuffelen, te troosten, een spelletje mee te spelen of mee te zoeken naar een puzzelstukje. De cliënten staan centraal. Het is hún thuis en daar gaat de begeleiding ook als zodanig mee om. Zij zijn te gast, niet de bewoners. Huis schoon, slaapkamer elke dag fris en opgeruimd, smakelijke maaltijden en op z’n tijd leuke activiteiten buiten de geijkte zang en sport om. (Bijv. naar Musical Annie M. G/ lammetje mee naar de Lindelaer nemen /tijdens corona concertjes aan het hek, etc. ). Onze familie was erg tevreden over de Lindelaer. Wij werden ontzorgd en daarmee was het bezoeken van mijn moeder weer een pleziertje geworden ipv een zorg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Lindelaer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.