De Oude Pastorie

Oranje Weeshuisstraat 1 1271 VP Huizen
035-5260111, 06-53804463

Waardering van De Oude Pastorie - Huizen op 6 januari 2018

Dementie

Motivatie van oprichters/eigenaren en personeel is zeer idealistisch: een thuis geven aan dementerenden waarzij met respect worden bejegend en zich veilig en thuis voelen.Organisatie is hard gegroeid, waardoor het lijkt alsof men af en toe er steken laat vallen, communicatie niet meer altijd even goed gaat bij overdracht e.d., waardoor verzorgend/dienstdoend personeel niet altijd op de hoogte is van wat er actueel speelt bij een bewoner.bovendien blijkt het lastig bij fricties tussen bewoners, die nu eenmaal als dementerenden niet altijd meer over sociale vaardigheden beschikken, toch te voorkomen dat sommige bewoners zich niet meer veilig voelen. Jammer.Desalniettemin, zou ik er zelf voor tekenen om, eenmaal dementerend, in De Oude Pastorie te mogen wonen tot mijn einde.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum De Oude Pastorie - Huizen

Geachte familie,

Hartelijk dank voor uw oprechte reactie. Wij nemen daar graag nader kennis van.
Gezien uw ervaring zijn wij er ondanks onze intentie helaas onvoldoende in geslaagd om onze 10 klantbeloften voor u naar volle tevredenheid in te vullen en waar te maken. Dit
betreuren wij zeer.
Graag zouden wij meer over uw ervaringen willen weten om ervan te leren, zodat wij ons verder kunnen verbeteren. Wij hopen dat u bereidt bent om hierover met ons in gesprek te gaan.

Alvast onze dank.
Bram en Linda de Haan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Oude Pastorie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.