Domus Magnus - Benvenuta

Particulier woonzorgcentrum

uit 7 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Domus Magnus - Benvenuta - Hilversum op 11 augustus 2021

Reuma

Onze (schoon) moeder woont sinds kort bij Benvenuta in Hilversum. Voordat zijzelf kwam, hebben mijn man en ik diverse afspraken gehad. Personeel komt super vriendelijke betrokken over. Ook onze (schoon)moeder voelt zich helemaal thuis bij Benvenuta. Het heeft een warme en heel huiselijke sfeer en het eten is er geweldig. De verzorgers zijn allen kundig, vriendelijke en niets is te veel.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - Benvenuta - Hilversum

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van dit prachtige cijfer. Het doet ons goed te lezen dat uw (schoon)moeder zich zo snel thuis voelde bij Benvenuta en uw ervaring van het voortraject ook positief is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Domus Magnus - Benvenuta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.