Waardering van Domus Magnus - Benvenuta - Hilversum op 13 september 2017 interview

7.8

Tot nu toe gaat het uitstekend. Voor zover er afspraken zijn gemaakt, ging dat wel goed. Ik heb de indruk dat de verpleging uitstekend verloopt. Ik vind het prima hoe ze mevrouw behandelen en benaderen. Ze nemen de tijd en hebben ook persoonlijk contact met haar. Ze proberen gesprekken te voeren en drinken samen thee. Ze lijken echt geïnteresseerd in haar te zijn. Ze verzinnen minimaal één keer in de week een geschikte activiteit, zoals bijvoorbeeld iets met muziek of een film. Ze organiseren ook activiteiten tijdens de feestdagen, zoals een kerstdiner. Ze sturen de activiteitenagenda, via de mail, naar mij toe. Het gebouw is oud. Ik vind het heel mooi en sfeervol. Ik kan niet goed beoordelen of het aan de eisen van deze tijd voldoet. De omgeving is bosrijk en rustig.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - Benvenuta? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.