Domus Magnus - Benvenuta

Particulier woonzorgcentrum

uit 7 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Domus Magnus - Benvenuta - Hilversum op 27 mei 2022

We hadden toen we een zorghotel nodig hadden op geen betere plek terecht kunnen komen. Een prachtig huis met een beperkt aantal vaste bewoners, de meesten met geheugenproblemen. Er heerst een huiselijke sfeer waar we hartelijk in werden opgenomen. Het personeel was vriendelijk en respectvol naar de bewoners toe. De zorg werd met deskundigheid geleverd. Het eten was voortreffelijk. Al met al een aanrader als het binnen het binnen uw budget past.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - Benvenuta - Hilversum

Hartelijk dank voor de bijzonder mooie en persoonlijke recensie die u heeft achtergelaten voor Benvenuta. We hebben uw complimenten doorgestuurd naar het team van Benvenuta.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Domus Magnus - Benvenuta? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.