Waardering van Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam op 21 juni 2018

8.5

De Magistraat Rotterdam is een particulier zorghuis waar senior bewoners leven die ofwel revalideren van een operatie of bewoners die niet (goed) meer thuis kunnen wonen vanwege psychogeriatrische aandoeningen(o.a. dementie). Onze 92-jarige tante (met dementie) is heel liefdevol en met veel aandacht verzorgd in de periode dat zij in haar appartement in de Magistraat woonde. Na de tamelijk verwarde toestand bij aanvang hervond zij na enige tijd weer structuur en rust ondanks dat zij zich niet kon verzoenen met de ontstane afhankelijkheid. De bejegening naar onze tante en naar de familie is heel goed geweest. Wij zijn het hele personeelsteam daarvoor zeer dankbaar.Wij hebben bij onze tante gezien hoe moeilijk en complex de dementie kan zijn in verschillende fasen van de ziekte. Waarbij soms de verwardheid toeslaat maar dan soms ook de scherpe geest er weer is. En vooral moeilijk voor mensen die altijd zelfstandig zijn geweest en goede verstandelijke vermogens hebben gehad. De frequente afstemming die wij (familie) met het zorgteam (via Caren en persoonlijk contact) konden hebben over tal van zaken rondom onze tante hebben wij als zeer prettig ervaren.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Magistraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.