Waardering van Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam op 18 september 2018

5.2
  • Reuma

Ik heb 3 maanden in de Magistraat doorgebracht. Mijn appartement was ruim en de vaste groep verzorgenden heeft hart voor de bewoners en levert goed werk!   Toch ben ik 16 augustus  verhuisd naar een regulier verpleeghuis ipv dat ik gekozen heb voor een permanent verblijf in de Magistraat. In de Magistraat is geen scheiding tussen somatiek- en pg-bewoners. De groep dementerenden heeft een eigen dagverblijf, maar waaiert toch uit over alle openbare ruimtes. De somatiek-bewoners  hebben geen  eigen plek en verblijven in de openbare ruimtes dus altijd tussen dementerenden. Mijn “onbegrepen gedrag”, door cognitieve beperkingen als gevolg van NAH, leverde bij een aantal medewerkers ergernis op. In plaats van daarover met mij te praten, werd het in mijn zorgdossier vermeld. Zo’n melding is meermalen door een verzorgende geplaatst, die niet zelf aanwezig is geweest  bij een aanvaring! Ik werd niet geïnformeerd over deze meldingen en dat creëert een buitengewoon onveilig gevoel. Er is vanuit het management weinig initiatief om met bewoners in gesprek te gaan over zaken die stroef lopen. De ronkende tekst in de brochure wordt in de praktijk onvoldoende waargemaakt.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam

geplaatst op 18 september 2018

Bedankt voor uw waardering. We vinden het spijtig om te lezen dat u de behandeling zo heeft ervaren. Wij willen daarom graag met u in gesprek om te bespreken waar wij in tekort geschoten zijn. Wilt u contact met ons op te nemen via communicatie@domusmagnus.com zodat we ervoor kunnen zorgen dat we met een passende oplossing kunnen komen?

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Magistraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.