Waardering van Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam op 15 mei 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier graag, ik voel me hier erg prettig. Het is een prachtig gebouw in een levendige omgeving. Het wordt goed onderhouden en dat geeft zo nu en dan wat overlast, maar het is voor een goed doel. Ik heb niet veel verzorging nodig, alleen met de medicatie. Het is wel jammer dat dat regelmatig vergeten wordt. Iedereen is wel heel aardig en behulpzaam. De fysiotherapie is geweldig, ik ga met sprongen vooruit. Iedere week komt de huisarts hier en het is makkelijk om een afspraak met hem te maken. Ik ben erg te spreken over het eten, het is erg smaakvol en vers, er wordt ook rekening met persoonlijke wensen gehouden.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Magistraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.