Waardering van Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam op 19 april 2018

• Heupvervanging

Mijn vader verblijft in Magistraat in Rotterdam na een heup operatie en hallucinaties/delier ( nu 3 maanden) Hij wordt ongelooflijk  zorgzaam en met alle aandacht verzorgt . Niets is te veel en als er hulp van buiten Magistraat nodig is, wordt dat ook onmiddelijk geregeld . Ze roepen deskundige in indien nodig en verzorgen hem alsof het een geliefd familid is. Ook de manager is nauw betrokken en loopt regelmatig binnen. Als dochter zijnde ben ik dankbaar dat de geleverde zo  proffesioneel aangeboden wordt.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam

geplaatst op 20 april 2018

Wij zijn blij te horen dat het verblijf als zeer prettig wordt ervaren. We zorgen ervoor dat uw complimenten bij het team van De Magistraat terecht komen.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Magistraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.