Waardering van Domus Magnus - De Magistraat - Rotterdam op 21 augustus 2018

Wij waren mantelzorgers voor een mevrouw die 3 jaar, tot aan haar overlijden,  in de Magistraat gewoond heeft. Mw. kwam in de Magistraat eerst in de hotelfunctie, maar zij besloot om er definitief te blijven wonen. Hier in huis voelde zij zich veilig.De verzorging en het personeel hebben wij als zeer prettig ervaren. Naar de mantelzorgers als naar mw. zelf toe. Niets was teveel, er wordt ontzettend flexibel met wensen omgegaan. De eerste reactie lijkt wel: Hoe kunnen we de cliënt als de familie, mantelzorgers zo goed mogelijk van dienst zijn.Ondanks dat mw. soms best wel extra aandacht vroeg, er was altijd weer iemand die een luisterend oor had, even de extra aandacht gaf die deze mw. nodig had!Zelf ben ik ook bekend met een "gewoon" verpleeghuis, maar in de Magistraat is de aandacht en verzorging toch echt persoonlijker!Alle waardering voor al het personeel.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Magistraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.