Logo Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen
8.3

Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen

Particulier woonzorgcentrum

Adres Ubbergseveldweg 117 123
6522 HG Nijmegen
Telefoon 085-0645910
Locatie Deze locatie is onderdeel van Domus Magnus
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 54 waarderingen
85% beveelt deze zorginstelling aan

  • 8.0

    16 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    Ik heb een prettig verblijf gehad, uitstekend is het hier geweest.

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

    Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen

    geplaatst op 21 november 2018

    Wij zijn blij te horen dat u uw verblijf als zeer prettig heeft ervaren. We zorgen ervoor dat uw complimenten bij het team van De...

  • 3.3

    25 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    Vanuit het ziekenhuis ongeveer 10dg als patiënt gelegen op een top kamer.Het bed stond in de keuken net naast aanrecht.Ik was te ziek om te eten en als ik niet naar beneden zou gaan kreeg ik geen...

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

    Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen

    geplaatst op 25 oktober 2018

    Bedankt voor uw waardering. We vinden het spijtig om te lezen dat u het verblijf en de zorg zo heeft ervaren. Wij komen graag met...

  • 8.3

    12 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    Het was fijn om na de operatie even helemaal ontzorgd te worden. De verzorging is vriendelijk, behulpzaam en 24 uur per dag aanwezig, de maaltijden zijn lekker en worden bijzonder smaakvol...

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.8

    9 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Zeer attent personeel, prachtige appartementen, restaurant en tuin. Mooier vind je het niet.

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 9.0

    5 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Prima plek met fijne medewerkers voor een uitstekend verblijf na mijn operatie aan beide enkels.Aanrader !!

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.7

    5 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Een prachtige locatie, voortreffelijk eten, een mooi groot appartement met alle voorzieningen, een geweldig team van medewerkers en een heel fijne locatie manager die alles in het werk stelt om het...

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.0

    2 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Hele prettige persoonlijke benadering.Zo zou zorg moeten zijn! Veel aandacht ook voor het decorum.

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.2

    19 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Ik ben een voormalig werknemer van de Sterreschans. Ik heb hier 2 jaar met veel plezier gewerkt. Ik zie hoe ze hier met de mensen omgaan en hoe het hier allemaal in zijn werk gaat. Ik ben trots dat...

    7 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 5.3

    15 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

    Te weinig aandacht voor tijdelijke cliënt op topkamer, lunch vergeten, onzorgvuldig bij toediening zuurstof COPD patiënt.

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.2

    31 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik ben heel tevreden over de accommodatie. Ik vind deze instelling mooi en luxe. Met name de ruimte voor de activiteitenbegeleiding vind ik heel prettig. Hij is nieuw en adequaat. De bewoners zijn...

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.5

    19 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers doen hun uiterste best en ik vind het team dat mijn moeder verzorgd, een heel fijn team, waarmee ik goed kan communiceren. Ze zijn helder en duidelijk en ze nemen de tijd voor mij om...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.8

    11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Afspraken worden prima nagekomen. Ik word adequaat te woord gestaan en op tijd geïnformeerd als er calamiteiten zijn. De terugkoppeling is goed. De accommodatie ligt prima en wordt goed onderhouden....

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 6.3

    23 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Je moet afspraken maken over de verzorging, dat gaat als volgt, iemand komt bij je zitten en dan wordt de laptop opengeklapt. Er worden dan schema's gemaakt en ik vind dat niet onder persoonlijke...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.2

    22 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik ben erg tevreden over hoe de afspraken nagekomen worden, in veel gevallen gaat het goed. De accommodatie is passend voor mijn ouders, het is een goede instelling met een goede ligging. Mijn ouders...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 7.3

    15 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De afspraken die in het zorgplan staan worden toch regelmatig vergeten. Ik moet ze daar aan herinneren. Als het nodig is, vind ik het prettig als er vaker een arts bij mijn tante komt kijken. Ik vind...

  • 7.0

    13 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De verpleging van ons familielid vind ik soms onvoldoende. Ik vind het ook wisselend. Dat komt mede door haar aandoening. Het gebouw is prima als je goed ter been bent. Het is een mooi statig gebouw...

  • 7.5

    12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn vader heeft het wel naar zijn zin. Hij is tevreden met zijn plek en hij is ook tevreden over de medewerkers. Zij laten hem in zijn waarde. Dat blijkt uit de prettige manier waarop ze hem...

  • 6.7

    10 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het maken van afspraken gaat matig, er wordt slecht gecommuniceerd over organisatorische zaken. Ik moet wel zeggen dat ze goed reageren als je ze nodig hebt en belt om hulp. Ze helpen me goed met het...

  • 7.7

    10 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Over de medische zorg ben ik tevreden, de arts is goed en ik word goed geholpen met steunkousen en de medicatie. Dat gaat goed. Wel moet er beter gecommuniceerd worden met de bewoners, soms worden er...

  • 7.8

    10 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De afspraken zijn in het algemeen heel goed, ze doen wat ze zeggen. Ook wordt er in 80% van de gevallen goed gereageerd op de bel. En de een reageert natuurlijk anders dan de andere. De medische...

Partners van ZorgkaartNederland