Waardering van Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen op 19 juli 2017 interview

8.5

De medewerkers doen hun uiterste best en ik vind het team dat mijn moeder verzorgd, een heel fijn team, waarmee ik goed kan communiceren. Ze zijn helder en duidelijk en ze nemen de tijd voor mij om dingen uit te leggen. De zorg die mijn moeder krijgt vind ik goed. De medewerkers forceren niets en ze geven veel aandacht aan haar. Ik vind dat ze mijn moeder heel vriendelijk bejegenen en ze behandelen haar met respect. Ik vind ze proactief, want ze proberen dingen te bedenken die bij mijn demente moeder kunnen werken. De accommodatie vind ik prima. Ik vind dat mijn moeder een prachtige appartement heeft, dat gelegen is aan de binnentuin. Ze heeft een eigen terras met eigen bloemetjes. Er is een fijn restaurant aanwezig en het eten vind ik supergoed. Er worden diverse activiteiten georganiseerd met een goede begeleiding daarbij. Iedere week wordt er een concert gehouden en dat vind ik heel fijn. Het enige nadeel van de instelling vind ik dat de woonkosten heel hoog zijn.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Sterreschans? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.