Waardering van Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen op 13 juni 2017 interview

7.0

De verpleging van ons familielid vind ik soms onvoldoende. Ik vind het ook wisselend. Dat komt mede door haar aandoening. Het gebouw is prima als je goed ter been bent. Het is een mooi statig gebouw met ruime appartementen. Het is uiterst verzorgd met een keukenblok en een ruime badkamer in het appartement. Ik vind het appartement prachtig. Het eten is uitstekend. De maaltijden worden heel goed verzorgd. Er zijn regelmatig activiteiten, zoals spelletjes, uitjes, muziek maken en film kijken. Er wordt met een groepje bewoners met dezelfde aandoening als mijn familielid voor de maaltijden gezorgd. Het concept voldoet prima voor mensen met somatische klachten. Voor mensen met geestelijke aandoeningen is de verzorging wisselend. De medewerkers vind ik zeer hulpvaardig, maar ze zijn gebonden aan de regels. De onderlinge communicatie kan volgens mij beter. Ze zijn aangesloten op Caren, een digitaal systeem waarin berichten over en weer gestuurd kunnen worden. Ook heb je hier inzage in het dossier dat wordt bijgehouden. Dat waardeer ik zeer.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Sterreschans? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.