Waardering van Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen op 10 mei 2017 interview

6.7

Het maken van afspraken gaat matig, er wordt slecht gecommuniceerd over organisatorische zaken. Ik moet wel zeggen dat ze goed reageren als je ze nodig hebt en belt om hulp. Ze helpen me goed met het verzorgen van mijn voeten. Het personeel is buitengewoon goed, vriendelijk en behulpzaam, en ze weten waar ze het over hebben en met wie ze van doen hebben. In het algemeen wordt er goed geluisterd naar onze problemen, alleen heb ik met een bepaalde persoon behoorlijk wat moeite en dat is niet prettig. Mijn woning is uitstekend, qua ruimte en ligging, dat is riant. Er wordt goed schoongemaakt, en het eten is uitstekend. Ik ben niet zo tevreden over de was, dat gaat vaak fout en duurt soms erg lang.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Sterreschans? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.