Waardering van Domus Magnus - De Sterreschans - Nijmegen op 10 mei 2017 interview

7.7

Over de medische zorg ben ik tevreden, de arts is goed en ik word goed geholpen met steunkousen en de medicatie. Dat gaat goed. Wel moet er beter gecommuniceerd worden met de bewoners, soms worden er dingen geregeld waar wij niets van af weten. Het personeel is erg vriendelijk, ze zijn goed aanspreekbaar en correct in de omgang. We worden hier als bewoners serieus genomen, al zou er iets meer directe communicatie kunnen zijn. IK ben heel tevreden met mijn kamer, kan niet beter, daar ben ik heel tevreden mee. Er wordt goed schoongemaakt, en het eten is heel erg goed, al zouden er wat vaker groentes geserveerd mogen worden. Ik ben hier over het algemeen heel erg tevreden over.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - De Sterreschans? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.