Waardering van Domus Magnus - Huis Welgelegen - Warnsveld op 15 september 2017

9.7

In een acute situatie kon mijn moeder terecht. Het was altijd het angstscenario voor mijn moeder geweest afhankelijk te worden van zorg en niet thuis te kunnen blijven wonen. Tot ieders verbazing was dit gevoel binnen drie dagen helemaal weg en genoot ze volop van de lieve aandacht en zorg. Mocht ik de eerste dagen nog niets van huis overbrengen naar haar nieuwe plek, heb ik daarna steeds meer op moeten halen. Een heel goed teken! Er werd veel gedaan om mijn moeder goede zorg te leveren en aan te sluiten bij wat zij gewend was. Ook waren er merkbaar korte lijnen met de huisarts, apotheek en de fysiotherapeut.Wat ik zelf heel bijzonder vond is dat ik altijd moeiteloos mee kon blijven eten als ik dat wilde. Er was ook ruim aandacht voor de familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Domus Magnus - Huis Welgelegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.