Waardering van Domus Magnus - Slingerbosch - Huizen op 8 oktober 2018

8.2

Liefdevolle aandacht.er wordt zoveel mogelijk getracht tegemoet te komen aan wensen en vragen van de bewoners. helaas ontbreekt het soms aan de nodige tijd van het verzorgend personeel voor de bewoners. Vooral in de avond is het lastig alle bewoners rustig te begeleiden. De wekelijkse concerten zijn waardevol. Ook de dagelijkse activiteiten begeleiding betekent veel voor de bewoners. Regelmatig uitstapjes op maat en feestelijkheden. Aanpassing aan dieet vraagt aandacht. De prachtige omgeving en tuin bieden bewoners in dit huis een rustige woongelegenheid die zeker gewaardeerd wordt. Ook de gastvrijheid t.o.v. bezoek en familie wordt zeker gewaardeerd

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - Slingerbosch - Huizen

geplaatst op 25 oktober 2018

Hartelijk dank voor de positieve waardering! Fijn om te lezen dat het verblijf, de zorg en de activiteiten naar wens zijn. We geven dit graag door aan onze collega’s van de locatie Slingerbosch.

Bent u of werkt u voor Domus Magnus - Slingerbosch? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.