Domus Magnus - Slingerbosch

Particulier woonzorgcentrum

Amersfoortsestraatweg 202 1272 RS Huizen
Deze locatie is onderdeel van Domus Magnus

Waardering van Domus Magnus - Slingerbosch - Huizen op 10 oktober 2018

Nadat mijn moeder haar heup gebroken had en bij de revalidatie in Theodotion uit behandeld was op zoek gegaan naar een fijne plek voor haar, haar thuissituatie was zodanig dat het niet verantwoord was om haar daar weer te laten wonen en dat wilde zij zelf ook niet meer, na 70 jaar op deze haar zo dierbare plek. Ze wilde altijd naar Theodotion omdat daar kennissen van haar jaren gewoond hebben, maar na de revalidatie periode wilde ze dit absoluut niet meer, ook omdat een eigen appartement niet beschikbaar was, zij had ook 24 uurs zorg nodig. Voor Joh. Hove was ze teveel zorgbehoeftig, dus ook dat was geen optie meer. Wij zijn in Baarn gaan kijken bij Holland van Domus Magnus en bij Slingerbosch in Huizen, deze laatste paste ons inziens het beste bij onze eigenzinnige moeder, helaas is ze na twee weken al overleden en heeft ze niet lang van de goede zorg kunnen genieten. Ze zat nog in het wenproces en dacht toch nog over weer terug gaan naar haar eigen huis, over het eten was ze  lovend, ook over de verzorging was ze zeer te spreken.Onze ervaring als kinderen is zeer goed, korte lijnen, zeer goed benaderbaar, vooral de manager is helder en heeft goed door hoe de situatie is, mensen doen zich altijd beter voor dan dat ze zijn.Wij hebben een goed gevoel over de keuze die wij gemaakt hadden en de laatste dagen hebben dat alleen maar bevestigd.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - Slingerbosch - Huizen

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. We zijn blij dat het verblijf van uw moeder en de zorg naar wens zijn geweest. Ons doel is om de ervaring positief te laten zijn, ook voor u als familie. Wij geven graag aan onze collega’s van de locatie Slingerbosch door dat dit gelukt is.

Graag willen we u veel sterkte toewensen met het verlies van uw moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Domus Magnus - Slingerbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.