Domus Magnus - Villa Walgaerde

Particulier woonzorgcentrum

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Domus Magnus - Villa Walgaerde - Hilversum op 14 september 2021

Dementie

Mijn moeder had een 24 uur zorg nodig en na wat orientatie bij Domus Magnus 2 lokaties bezocht. De afspraken verliepen geheel naar wens en na overleg Villa Walgaerde uitgekozen. Het gesprek ter plaatse met mijn moeder was zeer professionnel en tegelijkertijd voelde we er ons direkt thuis. Na een snelle verhuizing is mijn moeder inmiddels 6 weken geinstalleerd en went ze mede dankzij de medewerkers aan haar omgeving en medebewoners. Ze doet dagelijks mee aan de diverse aktiviteiten en geniet van de mooie lokatie en bij mooi weer ook van de tuin. Dit alles is mogelijk gemaakt door een professionele inzet van alle medewerkers. Met veel geduld en begrip stellen ze mijn moeder op haar gemak. Uitzonderlijk is dat alle medewerkers indien nodig helpen buiten hun vakgebied. Deze service wordt door ons zeer gewaardeerd. Wij danken hierbij alle medewerkers van Villa Walgaerde voor hun inzet en de uitstekende zorg aan alle bewoners.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Domus Magnus - Villa Walgaerde - Hilversum

Wij willen u bedanken dat u de moeite heeft genomen om deze zeer uitgebreide en mooie recensie voor Villa Walgaerde te schrijven. De complimenten zijn doorgestuurd naar het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Domus Magnus - Villa Walgaerde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.