Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

6.0

Er kunnen een heleboel dingen beter. Ik ben hier komen wonen toen het een serviceflat was. Ik vind dat het toen gezelliger was. Nu vind ik het niet echt gezellig. Er is hier geen saamhorigheid. We krijgen niets van de grond qua activiteiten. Verder komen de mensen de flat niet uit. Dus als er een activiteit is, is er weinig animo. Dit terwijl er zoveel mensen klagen. De sfeer is hier dus eigenlijk niet goed. Er is weinig inspraak geweest van de bewoners bij de verbouwing van een paar jaar geleden. De inrichting is heel steriel en modern, maar of het er gezelliger op is geworden, kan ik niet zeggen. Er zijn natuurlijk genoeg goede dingen, maar ik vind het niet huiselijk. Over het restaurant en het samen eten ben ik wel erg tevreden. Wat de zorg betreft: je krijgt wat je nodig hebt, maar de zusters hebben nooit tijd om even een praatje te maken. Er is altijd een personeelstekort. Ik zou niet weten of ik een zorgplan op papier heb. Het is mondeling met mij overlegd. Eigenlijk wordt ook nooit met me besproken of er iets veranderd moet worden. Er wordt weleens wat veranderd, maar dat moet ik zelf aangeven. De informatievoorziening zou echt beter kunnen. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.