Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

7.3

Ik heb de indruk dat de bewoners meer hulp moeten hebben. Vooral in de weekenden en tijdens feestdagen. Ik hoor wel verhalen dat andere bewoners erg lang moeten wachten voordat er iemand komt. De medewerkers zijn over het algemeen erg vriendelijk. Zij kunnen er ook niets aan doen. Laatst moest mijn teen worden verbonden. Daar heb ik een dag op moeten wachten. Niet dat het levensbedreigend is, maar dat vind ik wel erg lang duren. Ook de communicatie tussen de huisarts en de zusters verloopt niet altijd even soepel. Het is goed dat ik nog bij de tijd ben. Anders zouden de zusters niet eens weten hoe bijvoorbeeld mijn teen moet worden verbonden. Toen ik hier kwam, is in mijn contract vastgesteld dat ik zorg zou ontvangen zodra het nodig zou zijn. Sinds kort is het nodig, maar er is niet met mij besproken hoe die zorg precies ingevuld moet worden. Ik ben wel erg te spreken over de woning zelf. De badkamer is riant. Vanaf het eerste moment was ik er erg blij mee. De prachtige kamers zorgen ervoor dat ik me thuis voel. Ook het restaurant is erg prettig. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.