Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

7.5

Ik heb op het ogenblik iets aan mijn knie en als je gebrekkig bent, dan zie je dingen anders. Als je nog gezond bent is het prima wonen hier, maar als er problemen komen, wordt het anders. Ze komen ons 's ochtends uit bed halen en dan zie je ze vervolgens de hele dag niet meer. Ik zou het fijn vinden als ze nog een keer langs zouden komen om te kijken hoe het gaat. Mijn vrouw heeft nu net een rolstoel en zij kan hier overal rijden en dat is heel prettig. We woonden eerst zelfstandig, maar dan heb je natuurlijk geen zorg. De verzorging hier doet ontzettend zijn best. Het is een beginnende club en ze proberen de mensen hier te geven wat ze nodig hebben. Het gros van de verzorging heeft een goede inzet. Ik vind dat ze hier een hoog doel nastreven, misschien wel een te hoog doel. Want alles moet precies kloppen voor iedereen. De druk op de zusters is groot. Ik merk dat er veel adrenaline in de zusters zit. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.