Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

6.0

Ik moest hier naartoe zonder dat ik dat wilde. In het begin had ik het helemaal niet naar mijn zin, het was niks. Je bent totaal afhankelijk van anderen, dat vond ik heel moeilijk. Nu ben ik eindelijk wat gewend. De kwaliteit van het eten is goed. De liften zijn te klein, maar verder is het appartement prima. De informatievoorziening is goed, maar ik heb er weinig belangstelling voor. Als ik zou willen, zou ik alles te weten kunnen komen. De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk en doen wat ze doen moeten. Alleen er zijn er een aantal bij waar je wat meer inzet en belangstelling van zou verwachten. Ik heb wel eens gehad dat er een zuster bij me was en dat ze toen werd weggeroepen. Toen kwam de zuster pas na een half uur terug. Dat was erg onprettig. Ik denk dat ik genoegen moet nemen met het weinige dat nu nog op de wereld is. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.