Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

7.5

Ik voel me dolgelukkig in de twee kamers die ik hier heb. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Maar de organisatie klopt hier niet helemaal. De communicatie verloopt niet altijd altijd goed. Ik wil wel reëel blijven. Als ik bel, dan komen de zusters soms niet. Vaak moet ik te lang wachten voordat er iemand komt. Dit is niet altijd zo, maar het komt regelmatig voor. Ook is het wel eens voorgekomen dat wordt vergeten dat ik heb gebeld. Dat komt door slordigheden. De rest gaat heel goed. Het eten is lekker. Over het algemeen hoef ik niet te mopperen. Dat ik lang moet wachten, vind ik geen enorm probleem. Het is niet overheersend. Ik wil niet puur negatief zijn. Het nakomen van de afspraken is wisselend. Je moet zelf de regie in handen hebben en er achteraan gaan. Toen ik minder goed ging zien, kon ik mijn medicijnen niet zelf beheren. De overdracht naar de medewerkers verliep niet soepel. Het gaat nu beter, maar heel soms gaat het nog mis. Eigenlijk gaat het alleen mis als er een nieuw iemand komt. Het is dat ik nog bij de tijd ben, maar anders is dat erg vervelend. Momenteel wordt het bespreken van het zorgplan aan mijn dochter overgelaten. Het zou beter zijn als ik er wat vaker bij zou worden betrokken. Soms krijg ik bijvoorbeeld andere medicijnen of worden bepaalde medicijnen weggelaten, waarvan ik niets weet. De inlichtingen zijn vaak aan de late kant, maar dat heb ik van horen zeggen. Ik ben slechtziend, dus ik kan niet dagelijks op de hoogte worden gesteld. Eigenlijk kan ik niet goed oordelen over de kwaliteit van de informatievoorziening. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.