Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

Ik woon hier nu een jaar. Ik ben positief. Ik ontvang elke dag zorg. De zusters zijn erg lief. Ze komen graag op bezoek en ze kletsen met me. Heel liefdevol en gezellig. Ik vind het fijn dat ze dag en nacht binnen kunnen komen als het nodig is. Als er iets aan de hand is, wordt het goed opgepikt door het personeel. Ik kan geen naar woord zeggen over dit huis. Beneden is het erg gezellig. Ik heb even last gehad van de renovatie, waardoor ik iets minder goed kon slapen. Het is fijn dat mijn nichtjes er zijn en vaak langskomen. De familie is ook positief over deze instelling. De lunch is uitgebreid. Brood met soep en een snack. Vanuit het bestuur wordt er niet altijd naar tevredenheid antwoord gegeven op de vragen die we hebben. Dat ligt aan de traagheid van het apparaat. We zijn afhankelijk van andere organisaties. We moeten er zelf achteraan. Maar dat is niet anders. Ik ben echt enorm opgeknapt sinds ik hier woon. Een pluim voor de verzorging. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.