Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

8.3

Je hebt hier de gelegenheid om je eigen leven te leiden in je appartement. Het is fijn dat ik mijn eigen spullen om me heen heb. Je kunt deelnemen aan allerlei activiteiten, maar dat is vrijwillig. Dat is plezierig. Wat goed gaat is de toewijding van het personeel. Iedereen is gemotiveerd en bereid je te helpen. Dat gaat bij de een beter dan bij de ander. Je wordt niet direct geholpen, want je bent niet de enige bewoner. De wachttijden zijn redelijk. Nu heb ik een blaasontsteking, dus ik moet vaak plassen. Voor mijn gevoel duurt het lang voordat er iemand komt. Objectief gemeten zijn ze er binnen redelijke termijnen. Ik ben hier pas kort, dus veel overzicht heb ik nog niet. Eigenlijk kan ik niet direct een punt noemen dat beter zou moeten. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.