Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

8.3

Mijn ervaring is positief. Er hoeft van mij niet zoveel. Zij willen iets wat voor mij eigenlijk niet nodig is. Het restaurant is bijvoorbeeld design en dat hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben niet sjiek. Ze doen maar, denk ik dan. Ik heb hier ruimte genoeg, maar een vaatwasmachine hoeft niet. We eten in het restaurant en krijgen verder een bordje, dus een vaatwasser is nogal overbodig. Ik had liever gehad dat er een wasmachine was. Wat ik ook wel mis, is bergruimte, meer kasten. De kastruimte is eigenlijk het enige nadelige hier. De medewerkers doen erg hun best, maar soms moet je er weleens achteraan zitten. Er zijn veel verschuivingen geweest qua personeel, maar het gaat steeds beter. In het begin vergaten ze door die verschuiving weleens dat ze me moesten douchen. De informatievoorziening die er is, is wel goed. Al zou ik het prettiger vinden als ze de briefjes in de bus doen, in plaats van in het kastje. Als het enigszins kan, dan ga ik naar de activiteiten. Het is alleen heel moeilijk om hier iets van de grond te krijgen. Er was gisteren bijvoorbeeld een spel, maar er was niemand. De mensen lijken niet te willen. Zondagmiddag was er een film, maar toen waren er maar zes mensen. Dat is ook jammer voor die vrijwilligers. Ik zou het huis aanbevelen aan mensen die nog mobiel zijn, want het winkelcentrum en park zijn in de buurt. Aan mensen die niet mobiel zijn niet, want ze hebben bijvoorbeeld geen tuin. Er zijn ook geen vrijwilligers die niet-mobiele mensen naar het park rijden. Het eten is hier wel heel lekker, alleen wel te vet. En ze werken teveel met sausjes. Het zou fijn zijn als het specifieke van de groenten behouden zou blijven. Gewoon beetgaar maken zonder teveel saus is wat ik wil. Dat slijmerige hoef ik niet. Ik snap wel dat andere mensen dat prettig vinden met kauwen ofzo, maar ik kan nog goed kauwen. De smaak is goed hoor. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.