Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

7.8

Mijn ervaring is positief. Ik heb een mooie grote kamer, het is echt een heel mooi huis. Alleen de verbouwing is vervelend. Het is nu al de derde verbouwing, maar ja het moet. Ik zou wel graag een slot op de deur hebben en minder willen betalen voor de zusterhulp. De medewerkers zijn goed, wel vriendelijk. Ze vergeten alleen wel eens wat, zoals mijn oogdruppels. De informatievoorziening is goed, alleen er is geen persoonlijk contact. Vroeger was er iemand waar we alles tegen konden zeggen, maar nu niet meer. Ik wil wel weten waar ik recht op heb qua zorg, dus ik zou daar graag contact over hebben. Tot nu toe hebben we dat niet gehad. We zouden de instelling niet aanbevelen, want het is duur en bij het restaurant duurt het te lang voordat we eten krijgen. Daarom eten we thuis. Van de activiteiten maken we ook geen gebruik. We hebben al zoveel te doen en de activiteiten die er zijn, liggen ons niet echt. We gaan nog weleens naar een muziekavond of naar de modeshows en de kerk. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.